İade ve Geri Gönderim İşlemleri
  • Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

    Ürününüz size teslim edildikten sonra 7 gün içinde iade başvurusunda bulunabilirsiniz.

     

    İade başvuru işlemleri şu şekildedir;


    ·         İade işlemi için ürünü ModamAfra.com'a göndermeden önce başvuru kaydını oluşturun. Başvuru kaydı için tıklayın.


    ·         Ana sayfadan veya "Hesabım" menüsünden "Siparişlerim" sayfasına ulaşın. Sipariş sayfasının sağ tarafından bulunan “İade” butonuna basın.


    ·         İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü seçerek  "İade ve Diğer İşlemler" seçimindeki “Ürünü İade Etmek İstiyorum” kısmından sebep seçiminizi yapın. Sayfanın sağ alt tarafında bulunan iade ve geri gönderim şartlarını okuyup “İade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum, kabul ediyorum" kutucuğunu işaretleyerek “Devam Et” butonuna basın.


    ·         Açılan yeni pencereden iade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edin.


    ·         "Kaydet ve Bitir" butonuna bastıktan sonra kaydınız gerçekleşecek. Ekranda çıkan Yurtiçi Kargo gönderi kodunu kullanarak belirtilen tarihe kadar ürününüzü bize gönderin.

     

     İade koşulları şu şekildedir;

     

    ·         İade edeceğiniz ürün, aksesuarları ve hediye olarak verilen promosyonlu/kampanyalı ürünleriyle birlikte aynı anda, orijinal ambalajında iade edilmelidir.


    ·         İade edeceğiniz ürün kurumsal fatura ile satın alınmışsa yani faturası şirket adına kesilmişse, iade ederken şirketinizin düzenlemiş olduğu fatura ile birlikte gönderilmelidir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı KDV şeklinde) kesilmelidir.

    .         Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda üyeliğiniz aracılığıyla  90 (850) 888 46 32 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

  • 7 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

    Yasal süreçler gereği iade işlemleri ürünün size teslim tarihinden itibaren ancak ilk 7 gün içinde yapılabilmektedir. İade ürün işlemleri ve iade koşullarıyla ilgili detaylı bilgilere ulaşmak için tıklayın.

    Mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddesinin 1. fıkrasına göre satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 7 gün tüketiciden tahsil edilen tüm ücretleri geri ödemekle yükümlüdür.

  • Ürünü gönderdim, iadem ne zaman yapılır?

    Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra iade koşullarına uygunluğu incelenir ve işleminiz 3 iş günü içinde sonuçlandırılır. İşlem sürecinizi üyelik girişi yaptıktan sonra sağ üst bölümde bulunan "Hesabım" sayfanızda yer alan "İade-Başvuru Takibi" bölümünden veya buraya tıklayarak takip edebilirsiniz.


    Başvurunuz sırasında sorun yaşarsanız üyeliğinizle "Bize sorun" sayfasından, Whastapp uygulaması aracılığıyla online olarak veya  90 (850) 888 46 32 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

Destek ve Sipariş Hattı x İletişime Geçmek İçin Hemen Tıklayınız. Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.