Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için,

MÜŞTERİ DESTEK HATTI : +90 (212) 554 50 02

WhatsApp İLETİŞİM HATTI : +90 (506) 941 43 58

E-MAIL : info@modamafra.com

Sipariş / Kargo
  • Kargom ne zaman ulaşır?

    Siparişiniz, satın alma işleminiz gerçekleştikten sonra 1 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir . Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre 2 ila 5 iş günü arasında değişmektedir. Hafta sonu veya resmi tatillerde vereceğiniz siparişler, bu günleri takip eden 1 iş gününde kargoya verilecektir.

  • Kargomu nasıl takip edebilirim?

    Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

    Kargo şirketinden gelen takip numarasıyla kargo şirketinin kargo takip bölümünden takibini yapabilirsiniz.

  • Kargomu benden başka bir kişi teslim alabilir mi?

    Siparişlerinizi kimlik ibrazı ile soyadı tutarlılığı olan birinci dereceden yakınınız teslim alabilir. Teslimat adresinde paketinizi teslim alan kişinin imzası istenecektir.

     

  • Yurtdışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?

    Yurtdışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılmaktadır.

  • Sipariş verdikten sonra teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Siparişiniz kargoya verilmiş ise konu ile alakalı olarak (0212) 554 50 02 numaralı MODAMAFRA Müşteri Hizmetlerinden yardım almanızı rica ederiz.

İletişim Bilgileri

Merkez Mahallesi Güngören Caddesi 24 A Sokak no.24 Bağcılar/İstanbul

Destek ve Sipariş Hattı x İletişime Geçmek İçin Hemen Tıklayınız. Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.