Sık Sorulan Sorular
  • Siparişime yeni bir ürün eklemek istiyorum.

    Ödeme işlemleri siparişinizi oluşturma aşamasında tamamlanmakta olup nihai sipariş olarak bize ulaşmaktadır. Bu sebeple mevcut siparişinize yeni ürün eklenememektedir. Dilerseniz sitemizden ayrıca sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişim bana ne zaman teslim edilir?

    Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması, faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra, kargo firmasının teslimat zamanı, teslimatın yapılacağı bölgeye göre değişkenlik gösterebilmektedir. Detaylı bilgiyi kargo firmasından alabilirsiniz. Siparişinizin hangi kargo firması ile gönderildiğini sırasıyla;

    "Hesabım/ Siparişlerim/ Sipariş Detayı" sayfasından kontrol edebilirsiniz.

İletişim Bilgileri

Firma Adı : Modam Afra Butik

Adres : BAĞCILAR / İSTANBUL / TÜRKİYE

Telefon : +90 (212) 554 50 02

Firma Adresi : merkez mahallesi güngören caddesi NO:23/A BAĞCILAR/İSTANBUL TURKEY 34182

E-posta : info@modamafra.com

Facebook Sayfası : ModamAfra

Twitter Sayfası : modamafra

Google Plus Sayfası : modamafra

Pinterest Sayfası : modamafra

İnstagram Sayfası : www.instagram.com/modamafra

Youtube Sayfası : modamafra

Whatsapp Satış Numarası : https://api.whatsapp.com/send?phone=905069414358

Ödeme Bildirim Formu : Havale Bildirimi İçin Tıklayınız.

Destek ve Sipariş Hattı x İletişime Geçmek İçin Hemen Tıklayınız. Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.